Thursday 19 September 2013

Mollie tvorí

Baby z časáku Mollie tvorí boli také milé, že mi poskytli priestor na propagovanie môjho blogu, ktorý v poslednej dobe trochu stagnoval. Ale už som naspäť, a chystám sa na ďalšie videá. Nepôjde to tak často ako predtým, keďže ma škola volá - ach zase. Takže sa budem snažiť popri zadaniach, prednáškach, skúškach a mojej normálno-nudnej zárobkovej činnosti ešte hodiť sem-tam aj nejaké video.


Mollie tvorí je nový časopis o ručných prácach, tak utekajte do stánku a vyskúšajte, či nájdete nejaké dobré návody na nové vecičky. J

2 comments:

Unknown said...

Práve cez stránku Mollietvori.sk som našla tvoj blog a posielam veľkú pochvalu, za všetky pomocné videá pre pletiarkuchtivé žienky. Pustila som sa do štrikovania návlekov na ruky, zatiaľ iba na dvoch ihliciach. Rada by som sa naučila "základy" pletenia na okrúhlych alebo na ponožkových, čiže ako sa pletenina spojí. Možno je to úplná banalita, ale pre mňa vysoká hora, ktorú nie a nie prekonať. Cez video je to pre mňa úplne ideálne. Vopred posielam veľké ďakujem. Renata

Žienka domáca said...

Dakujem Renatka za pochvalu. :)