Monday 16 December 2013

Ako vpracovať krátke riadky do svetra - Krátke riadky/Short rows

Tento postup pre mňa od minulého víkendu patrí k obľúbeným zo všetkých zlepšovákov, ktoré som sa pri štrikovaní naučila. Fakticky, vyskúšajte si niekedy, je to iný level. :)

A použila som ho pri uštrikovaní svojho prvého svetra bez zošívania. Naozaj! Sveter sa dá uštrikovať na káblikových ihliciach v celku. S výnimkou asi 20 očiek pod pazuchami, ktoré som zošila. Takže sa máte na čo tešiť. Videá, ako na to, už dúfam, na Vianoce. J





2 comments:

Hana said...

Super! Ja tiež rada štrikujem bez zošívania. Môžem sa spýtať, kde zohnať návod na tento sveter? Veľmi sa mi páči ten strih :)

Žienka domáca said...

Dakujem za pochvalu. Bohuzial, navod vam nepoviem,lebo siel z mojej hlavy ako som strikovala. Vseobecne pravidla strikovania 'Seamless Raglan' svetra som si uchmatla z knizky od Elizabeth Zimmermann - tie som myslim ukazovala v prvej casti: Ako strikovat sveter, a inac som ho strikovala len sebe na mieru.
Ale planujem urobit videa na vsetky typy svetrov - vseobecne pravidla. Tak sa hadam, dockate tohto roku. :)