Thursday 2 January 2014

Ako štrikovať kvietok

Dostala som email od Evky, ktorá by chcela vedieť, ako uštrikovať kvietok. Tak som to skúšala niekoľkokrát za posledné dva dni a výsledok je vo videu. Dúfam, Evka, že to dáva zmysel. :)

Ešte som zabudla vo videu podotknúť, že je možné si veľkosť kvietka prispôsobiť tým, že si urobíte menej očiek, ale budete si musieť presne prepočítať a premyslieť, ako prispôsobíte jednotlivé riadky. Napríklad v prvom na menší kvietok budete musieť štrikovať dajme tomu prvé tri očká hladko (polovičný lupienok) a celé lupienky po 6 očiek. (ak chcete polovičnú veľkosť oproti názornej ukážke). A tým pádom sa zmenia aj ostatné riadky. Skúste si to.

3 comments:

Kvanda said...

Veľmi pekné a aké jednoduché, no musím vyskúšať :-)
P.S. Super kvalita videa, teším sa na ďalšie :-)

Žienka domáca said...

Dakujem za pochvalu. Tesim sa, ze je vidiet zmenu v kvalite videi. O to mi islo. :)

Anonymous said...

Krasny postup a hlavne pekne vysvetleny, som uplna zaciatocnicka a kvietok sa podaril :)