Sunday 9 February 2014

Ako štrikovať sveter vcelku - 1. časť

Už sme si ukázali, ako sa dá štrikovať sveter po častiach - predná, zadná strana a rukávy. Tentoraz si ukážeme môj obľúbený postup, ktorým ja štrikujem najradšej, pretože neznášam zošívanie na konci.
Ukázali sme si už ako si vypočítať počet očiek a ako sa presvedčiť, či sa nám po vypratí neroztiahne sveter na plachtu. Tiež si v záložke Sveter nájdete ako spájať očká do kruhu na káblikových ihliciach.
Dnes začneme s hlavnou časťou svetra bez zošívania - telom.

3 comments:

Kvanda said...

Dobrý deň,

veľmi sa teším, že do blogu ste vložili aj video ako uštrikovať sveter vcelku :-)
Som veľmi zvedavá, tiež to chcem vyskúšať, ale najprv počkám na Vaše tipy.
Ten patent (2hladko/2obratko) štrikujete na tenších ihliciach?

Žienka domáca said...

Som rada, ze som sa trafila do noty. :) Pociatocny patent (2hladko/2obratko) by sa mal strikovat na tensich ihliciach, lebo potom vyzera vacsi nez zvysny vzor na svetri, ale ja som to v tomto pripade nerobila. Je to uplne na vas ako sa rozhodnete.

Žienka domáca said...

Myslim teda, ze vyzera vacsi,ak sa strikuje na rovnakej velkosti ihlic, preto sa vacsinou ustrikuje na o 1mm mensich ihliciach,aby vyzeral rovnomerne ku inemu vzoru.