Friday 4 December 2015

Predvianočná štrikovacia/háčkovacia terapia

Takáto terapia mi chýbala roky. Päť rokov stresu v škole a nákup vianočných darčekov na poslednú chvíľu sú za mnou. Konečne mám po večeroch čas a môžem sa venovať vlastnej výrobe darčekov - lebo také sú predsalen najlepšie.

Samozrejme som zaťažená na ponožky, lebo tie sú 'the best'. Otáčanie päty a zužovanie smerom ku chodidlu sú moje najobľúbenejšie časti. A okrem toho, výsledok vidieť veľmi rýchlo. Nie ako pri háčkovanej deke, nad ktorou už sedím viac ako mesiac a nie som ešte ani v tretine. Asi z nej urobím dve menšie deky, nech mám pocit, že som toho urobila viac. :)

No a keďže tento rok bol veľmi plodný a kopec kamáratiek už na mňa nemá čas, kvôli dôležitejším blízkym bytostiam, tak mám o zábavu postarané. Svetríky, dečky, capačky. Potrebujem 48 hodinový deň. Nesťažujem si však, pretože toto je to, čo ma baví, akokoľvek veľa času s ihlicami v ruke strávim.

A nad čím po večeroch zaspávate s ihlicami v ruke vy? Posielajte fotky, chváľte sa mi.






No comments: